szkolenia sprzedażowe,

Szkolenia sprzedażowe to prosty sposób na zwiększenie efektywności zespołu. Wiedza, jak sprzedawać, żeby osiągnąć sukces jest niezbędna osobom, które zajmują się sprzedażą na co dzień niezależnie od wielkości organizacji. Wyszkolony zespół daje znacznie większe szanse na polepszenie wyników firmy. Szkolenia sprzedażowe są więc inwestycją, która się zwróci.

Dlaczego warto szkolić? 

Zastanawiałeś się kiedyś czemu wyniki finansowe firmy się nie zmieniają? Sprawa jest bardzo złożona, ale pierwszą rzeczą, od której warto zacząć jest wiedza zespołu sprzedażowego na temat technik sprzedaży. Pracownik, który ma świadomość, jak oferować produkty, osiąga znacznie lepsze wyniki. Wyobraź sobie, że w twojej firmie zwiększa się liczba zamówień. Co wtedy się dzieje? Przychód miesięczny nieznacznie wzrasta. Teraz pomyśl, że zwiększa liczba produktów w koszyku, a więc też jego wartość. Przy założeniu, że osiągamy już większą liczbę zamówień, przychód miesięczny robi się znacznie większy. Jeśli do tego przeznaczysz większe środki na reklamę, wyniki finansowe mogą się nawet podwoić! Jeśli wyszkolisz zespół tak, żeby potrafił nieznacznie zwiększyć wartość koszyka i liczbę zamówień, to twoja firma będzie doskonale prosperować.

Szkolenia dla każdego sprzedawcy

szkolenia sprzedażowe

Szkolenia sprzedażowe tworzone są z myślą o wszystkich zawodach, które mają styczność że sprzedażą. Wśród nich są:

  • Ironman sprzedaży
  • Aktywny i dochodowy farming
  • Efektywny lejek sprzedażowy
  • Obsługa trudnego klienta 

Praktyczne szkolenia sprzedażowe pokazują, jak zdobywać nowych klientów mimo trudnej sytuacji na rynku, a także jak zrozumieć wartość obecnych klientów. Uczą jak rozwiązywać trudne sytuacje. Pokazują, że cross-selling i up-selling są bardzo ważne w procesie sprzedaży. Udowadniają, że warto przyglądać się swoim klientom i procesom zakupowym, żeby optymalizować sprzedaż. Szeroki zakres zagadnień sprawia, że szkolenia skierowane są do osób na różnych stanowiskach, w tym przedstawicieli handlowych, key account managerów, kierowników sprzedaży, zespołów handlowych.